< fiasvintage.blogg.se -

En lista

Jag heter Sofia, eller i andra sammanhang Fia eller Fia-Lotta.
Jag är för tillfället trött
Jag är bra på pyssel och kreativa saker
Jag tycker inte om att jag har ont i huvudet
Jag är dålig på att hålla ordning
Jag läser bloggar
Jag gillar när jag är i stallet
Jag sjunger ofta! Det mesta, egentligen.
Jag älskar mina djur
Jag är inte speciellt bra på att dansa. Jag tycker det är jättejobbigt, jag vet inte hur man gör! I går dansade jag gagnamstyle, den enda dans jag faktiskt kan.
Jag föredrar vegetariskt käk
Jag tycker om 50-talet alderles extra mycket!
Jag är beroende av vatten. Dricker MASSOR av vatten när jag sitter famför tvn.
Jag har på mig mjukisbyxor och The Sounds tröja.
Jag dricker vatten eller cola. Hatar kaffe!
Jag lyssnar på The Ark, The Sounds, Marilyn Manson, Sex Pistols, Hole, Betty Poison...
Jag blir arg på antifeminister.
Jag är rädd för att slå mig
Jag önskar att jag kunde sova om nätterna
Jag är pinsamt dålig på att spela marimba. Slagverkslektionen är plötsligt tortyr..
Jag är uppväxt i ett villaområde, eller bland mina djur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0