< fiasvintage.blogg.se -

Gult är nice!

Jag har smugit omkring på loppisar de senaste veckorna, och funnit fyra uppläggningsfat! När jag såg Neptun fatet och en djup tallrik slog mitt hjärta ett par frivolter, hoppade upp genom taket på Erikshjälpen, steppade ett par steg tillsammans med Kurt Cobain i himlen och så hoppade det ner i mitt inre igen. Det var löjligt billigt dessutom, för en gångs skull på Erikshjälpen...
Överst har vi Spinett, sedan kommer Neptun , Kryss och Pallas. Hela högen är Gefle, Uppsala-Ekeby.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Ruth

gul och grå dekor på porslin är nog mitt finaste! jag har några tallrikar, önskar flera. med tanke på hur mycket som har funnits av dom, så är dom märkligt svåra att hitta på loppisar...

2014-02-16 @ 10:04:01
URL: http://mildamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0