< fiasvintage.blogg.se -

Känt

Ser man på. Jag var inne på Nostalgimakarnas hemsida och tittade på några bilder, när jag ändå var där liksom. Och vad står inte på en hylla, och glänser i all sin prakt? Jo, min lille väska! Längst till höger sitter hon, allderles blank och fin. Nu står hon bredvid min soffa, full med oboypulver och andra nödvändiga saker. Påsklämmor tillexempel. Det är bra att ha i handväskan. 190 kronor fick jag betala för denna väska, och jag har använt den varje dag sedan vi blev kompisar. Jag har släpat kilon med tunga skolböcker, den har varit med i kyrkan för luciarep och den har varit med på fiollektioner. Jag tror att vi kommer att vara vänner länge, kanske till och med tills döden skiljer oss åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0