< fiasvintage.blogg.se -

Nyår

Nyår var fint. Jag tog min guldfärgade bil (eller mamma och pappas, för att vara exakt) till min polare Hanna och bakade chokladkakor. Hanna vispade smet, och jag gjorde krumelurer av vit choklad som vi lade ovanpå. Sedan tog vi den guldiga springaren hem till vår andra kompis, där det vankades lite middag/ferre.
 
Kvällen var fin. Vi åt mat på golvet, drack champis (eftersom jag skulle köra bil lite senare), dansade och skrattade massor. Vi gifte oss lite på skoj under en prideflagga med Johhny Depp som vittne, och pussades lite. Sedan gick vi på vingliga klackar ut på gårdsplanen och andades den sista luften på 2013 och skålade in det nya året, rökte cigarr, och hade deeptalk på en parkbänk ända tills vi frös sönder.
 
Min kjol var fin. Jag hittade inget som jag faktiskt ville ha på mig, så jag åkte till tygaffären och köpte ett par meter guldigt med paljetter. Sedan sydde jag och trixade lite, och på ferren frågade de vart jag köpt min kjol. Jag tar det som en komplimang.
 
Sedan blev klockan 5, och vi funderade på om vi skulle stanna och titta på film, men vi bestämde oss för att tacka för kvällen och natten, och åkte hem och sov. Väl hemma upptäckte jag att jag hade glömt mina nycklar på bänken i köket, men det får bli en annan historia.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0