< fiasvintage.blogg.se -

Stylingtips #1

Jag hittar altlid på massor av smått konstiga lösningar, så jag tänkte att jag kunde dela med mig av dem till er! Så här kommer mitt första tips, något som jag använder i princip varje dag under de kallare perioderna i vårt avlånga land.
 
Jo, ofta är midjan på mina gamla kjolar och klänningar placerad ganska högt upp, och det blir lite märkligt att bära en vanlig kofta till det. Så jag knyter helt enkelt ihop ändarna på koftan! Då blir den i precis den längd jag vill ha det, och kjolen kommer till sin rätt.
Nu hade man kunnat hoppas att jag stylat bilden ovan, men det har jag inte... Ett brett skärp i midjan så blir det inget tomt hål mellan kjol och kofta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0