< fiasvintage.blogg.se -

Vad jag har gjort idag

♥ Varit i tre affärer på jakt efter min älskade färgbomb. Jag köpte en av ett annat fabrikat för några veckor sedan som jag testade i går, och håret mitt blev kärring-rött! Jag blev ledsen i ögat, ni som känner mig vet hur kärt jag håller mitt hår. Så jag köpte ett svinbilligt schampo på Ica, de billiga drar ur färg som bara attans, och så stod jag i duschen och schamponerade frenetiskt och färgen rann i björnbärsfärgade ränder över hela golvet. Färgade det sedan rödorange igen, och nu är jag glad. Kidsen på jobbet brukar kalla mig för Ariel.
 
♥ Varit på loppisar. Jag hittade ett par perfekta cowboysarstövlar att rida i. Rätt färg, snyggt mönster, skulle kosta mig 30 riksdaler, men de var i storlek 37. För smått. I morgon styr vi kosan mot Västra Tunhem för en ny loppis.
 
♥ Varit på uteritt tillsammans med min fyrbenta bästakompis. Han gnäggade och kom galopperade mot mig i hagen, sådan lycka!!
 
♥ Käkat pizza med brorsan. Varje gång vi går från pizzerian, inte så jätteofta förvisso, så får jag världens Svamp Bob mood, och sjunger "En krunglig krabb pizza, det är pizzan, en krunglig krabb pizza, det är piiiiiiiizzan"
 
♥ Sett på Känn ingen sorg för säkert tionde gången. 
 
♥ Börjat blogga på Fias Vintage igen. Vi får se hur länge det står sig. Hevonens är ju mitt prio-ett.

Kommentarer
Postat av: Sven

Stå i sig, stå i sig!! :D

2014-09-29 @ 14:49:04
URL: http://svenssonhannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0